مدیریت درخواستهای آموزشی دانشجویان (مداد)

Students Requests Managements (SRM)

 

سوالات متداول سوالات متداول
راهنماي سامانه راهنماي سامانه
   
دانشجويان محترم با توجه به اينکه گواهي موقت از بهمن ماه سال 1390 به بعد، فقط به آدرس دانشجويان ارسال مي گردد، لذا هر گونه نقصي در ورود اطلاعات آدرس به عهده دانشجو مي باشد و لازم است دانشجويان نسبت به تکميل و يا تصحيح آدرس خود اقدام نمايند.
 
 
 
فرمهای مورد نیاز:
  • برنامه زمانبندي پاسخگويي به تلفن كارشناسان اداره فارغ التحصيلان
  • برنامه زمانبندي پاسخگويي به تلفن كارشناسان اداره پذيرش و ثبت نام
  • مدارك لازم براي تاييديه تحصيلي براي مقاطع بالاتر
  • فرم تعهدنامه محضري براي مقاطع بالاتر 1
  • فرم تعهدنامه محضري براي مقاطع بالاتر 2
  • مدارك لازم جهت دريافت همزمان دانشنامه و ريز نمرات رسمي فارسي در كليه مقاطع
  • فرم درخواست دانشنامه
  • فرم تعهد صحت مدارك
  • مدارك لازم جهت صدور گواهي موقت فارغ التحصيلي در كليه مقاطع
  • مدارك لازم جهت برابر اصل نمودن مدارك فارغ التحصيلي
  • مدارك لازم براي صدور المثني مدارك
  • فرم تعهدنامه محضري براي صدور المثني دانشنامه و گواه موقت
  • فرم استشهاديه محلي براي صدور المثني دانشنامه و گواه موقت
  • مدارك مورد نياز براي درخواست كارنامه لاتين
  • فرم درخواست كارنامه لاتين
  • مراحل ثبت نام پذيرفته شدگان ورودي هاي نيم سال دوم 91-92
  • فرم ثبت نام كارشناسي
  • فرم ثبت نام كارشناسي ارشد ناپيوسته
  • فرم ثبت نام كارشناسي ارشد ناپيوسته (ميهمان دائم)
  • فرم ثبت نام دكتري تخصصي
  •  
     

    1393 اسفند 2شماره تماس مديريت سامانه

     

    شماره تماس مديريت سامانه: خواهشمند است جهت ارتباط با مديريت سامانه ابتدا از طريق ايميل اقدام نموده و براي ارتباط تلفني با شماره 66485375 تنها تماس حاصل فرماييد.

    1393 دی 9پرداخت الكترونيكي

     

    پرداخت الكترونيكي: به اطلاع مي رساند هزينه درخواست هاي زير صرفا به صورت الكترونيكي اخذ خواهد شد: 1- كارنامه لاتين رسمي(20 هزار تومان) 2- كارنامه لاتين غير رسمي( 10 هزار تومان) 3- ريز نمرات رسمي فارسي (10 هزار تومان) 4- دانشنامه (25 هزار تومان) 5- المثني دانشنامه (10 هزار تومان) 6- المثني گواهي موقت (5 هزار تومان) 7- المثني ريز نمرات (5 هزار تومان) به منظور پرداخت هر يك از هزينه هاي فوق به قسمت شارژ اعتبار رفته و مبلغ مورد نظر را به صورت الكترونيكي پرداخت نماييد و سپس اقدام به ثبت درخواست نماييد.

    1393 تیر 22مراحل ثبت درخواست

     

    مراحل ثبت درخواست: 1- مدارك مربوط به درخواست خود را مطابق با راهنماي سامانه تنظيم نموده و در پرونده ديجيتال خود بارگذاري نماييد.2- درخواست هايي كه نياز به پرداخت آنلاين دارد از قسمت شارژ اعتبار اقدام به شارژ حساب گردد.3- در نهايت وارد قسمت ثبت درخواست جديد شده و درخواست خود را ارائه نماييد. بعد از اين مرحله از قسمت بررسي درخواست هاي قبلي تاريخچه درخواستتان را چك نماييد.

    1393 آبان 17شارژ اعتبار

     

    شارژ اعتبار: در پرداخت هزينه ها دقت لازم به عمل آيد واريز مبالغ پرداخت شده به حساب غير قابل برداشت دانشگاه بوده و تحت هيچ شرايطي بازگردانده نمي شود. طبيعي است اشتباه در واريز مبالغ بر عهده خود متقاضي مي باشد.

    1393 مهر 5ثبت نام در سايت

     

    ثبت نام در سايت: متقاضيان جديد الورود بعد از انجام مراحل ثبت نام در سايت مي بايست كد ملي خود را به آدرس ايميلي كه در ذيل اخبار درج شده ارسال نمايند.

    1393 آبان 17دريافت كارنامه غير رسمي فارسي

     

    دريافت كارنامه غير رسمي فارسي: فارغ التحصيلان گرامي براي دريافت كارنامه غير رسمي فارسي به سامانه ems.ut.ac.ir مراجعه نماييد. اين كارنامه فقط از اين سامانه قابل دريافت مي باشد.

    1393 تیر 22قابليت سامانه

     

    قابليت سامانه: اين سامانه به دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه تهران اين امكان را مي دهد كه درخواست هاي خود را بدون حضور فيزيكي در اداره كل آموزش دانشگاه تهران مطرح و پيگيري نمايند. از جمله اين درخواست ها مي توان به درخواست هاي ذيل اشاره كرد: 1- صدور المثني مدارك 2- صدور دانشنامه و ريزنمرات 3- صدور گواهي موقت 4- كارنامه لاتين 5- ارسال تاييديه در كليه مقاطع 6- صدور گواهي رتبه در كليه مقاطع 7- معرفي به حوزه نظام وظيفه 8- انتقالي و ميهمان از دانشگاه تهران به ديگر دانشگاه ها 9- نامه ي وضعيت تحصيلي و طرح درخواست 10- امور استعدادهاي درخشان 11- انتقال دانشجويان ايراني خارج از كشور 12- ثبت نام دانشجويان بدون آزمون

    1393 آذر 18مديريت سامانه

     

    مديريت سامانه: بهترين راه ارتباطي با مديريت سامانه در صورت بروز مشكل در استفاده از سايت آدرس پست الكترونيكي srm@ut.ac.ir مي باشد و تنها در صورت رفع نشدن مشكل با تلفن 02166485375 ارتباط بگيريد.

    1391 دی 22پذيرفته شدگان

     

    پذيرفته شدگان: جهت ثبت درخواست هاي خود بعد از انجام عمليات ثبت نام در سايت و دريافت ايميل ، وارد سامانه شده و دريافت فرم مربوطه در صفحه اول سامانه و تكميل آن ، فرم را در پرونده ديجتال قرار داده و در درخواست آموزشي درخواست ثبت نام را انتخاب فرمايند تا كارشناسان در اسرع وقت جهت ثبت نام ايشان اقدام فرمايند .

    1393 آبان 17آدرس DHL

     

    آدرس DHL : آرژانتين ، خيابان وزرا، نبش كوچه بيست و يكم ساعت كار: 8 تا 16

     
     
    ورود به سيستم
    نام کاربري و کلمه عبور شما به صورت پيش فرض همان کد ملي شماست. در اولين ورود مي توانيد کلمه عبور خود را تغيير دهيد.
    نام کاربري:
    رمز عبور:
    مرا به خاطر بسپار:
     
           
    logo

    کلیه حقوق این سایت به پژوهشکده سامانه های هوشمند کاربردی دانشگاه تهران تعلق دارد